9/8/24

Holy Spirit's maculine gender

The Holy Spirit spoke audibly to me, and He had a masculine voice.

On three occasions in the past that I can clearly remember, The Holy Spirit spoke to me audibly. He prayed the “Our Father” prayer directly into my ears each time. For many days, I just thought that The Holy Spirit wants me to pray more. But, today I realized still another important reason also that He allowed me to hear His Voice: He has a masculine Voice! Not a female voice! And not both voices. And not the voice of a child. Each time He had that very same gentle, kind, mature, masculine Voice!

Your holiness, the confusion about the gender of The Holy Spirit in my country must stop! Also, the confusion on the gender of Our Heavenly Father must stop! The Holy Spirit is a Person – indeed, the third Person of the Most Holy Trinity. As a “Person,” He has form. Yes, The Holy Spirit has form! He is also the Spouse of Our Blessed Mother Mary. Likewise, God The Father, as Spirit also, is NOT ever prohibited nor prevented by us from having His form also! Both have forms! Both are Persons! The same is true of Jesus! Since Jesus walked the Earth for 33 years, His gender is very clear to us. And since Jesus says that who sees Him also sees The Father, the gender of Our Heavenly Father is clear!

There is a real reason that God The Father recently spoke to my daughter Sara His instructions for us to drive to a certain store in Leonard, Texas (St. James Collectibles and Gifts Store) to pick up a picture of The Most Holy Trinity! God The Father speaks regularly to my daughter Sara after she prayed for more than a month the prayers commanded by God The Father for His True New Time on Earth. When we arrived at that store, the picture was available (as foretold by God The Father) and we purchased it. On the way out of the store, God The Father told me through Sara, “This picture will help you to hold onto Me.” I replied to Him, “I will always hold onto You.” Then, He said, “I will hold onto you.”

Your holiness, this picture of The Most Holy Trinity has 3 Male Persons, seated and clothed in white. They are (Each One) Persons! These Three Persons in One God are as follows: In the middle of Them is the First Person, God The Father, Who is seated with His Eternal Eye on His chest. To His right is His Divine Son Jesus, the Second Person, with a Lamb on His chest. To His left is The Holy Spirit, the Third Person, with a dove on His chest. Each has form! Each is Male! The owner of the store, Mrs. Judy McMakin, said her great uncle was Bishop Mariano Garriga of Corpus Christi, Texas, USA.

Your holiness, the confusion about the gender of God must stop in our USA. Why did God The Father lead me and Sara to His picture and ask us to purchase it? Why did The Holy Spirit speak to me in His gentle, masculine Voice at least three times in the recent past - especially if He did not want me to write this document in the defense of Him and of all Three Persons of The Most Holy Trinity?

We are all made in the image and likeness of God. God has image. He has form. And He even led me to it! His Own prescribed picture is now on my wall at home. Despite the confusion of these times, all of which I was taught as a child by my Catholic parents and parish priests is still correct today. Please continue to stand for the eternal truth about the clear forms of Three Persons in One Eternal God. God has been revealing this truth for a very long time!  We find it even in the Old Testament. Deo Gratias!

In filial submission, with love for all our Church leaders and for The Christian Mind of Jesus among us,

Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);  8541 Howell Dr.;   Frisco, Texas 75034  -  USA;  Mobile Phone:  1-832-512-5668;   
Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com
 
August 10, 2024

 

Vietnamese Translation

 

Chúa Thánh Thần đã nói với tôi một cách rõ ràng,
và Ngài có giọng nói của một người nam.


Đã ba lần trong quá khứ mà tôi có thể nhớ rõ, Chúa Thánh Thần đã nói với tôi một cách rõ ràng. Mỗi lần, Ngài đều đọc kinh "Lạy Cha" trực tiếp vào tai tôi. Trong nhiều ngày, tôi chỉ nghĩ rằng Chúa Thánh Thần muốn tôi cầu nguyện nhiều hơn. Nhưng hôm nay tôi còn nhận ra một lý do quan trọng khác nữa khiến Ngài cho tôi nghe được giọng nói của Ngài: Ngài có giọng của đàn ông! chứ không phải là giọng nữ! Và không phải là cả hai giọng. Cũng không phải giọng trẻ con. Lần nào Ngài cũng nói giọng nhẹ nhàng, tử tế, chững chạc, của người nam!

Kính thưa Đức Thánh Cha, sự nhầm lẫn về giới tính của Chúa Thánh Thần ở đất nước con phải chấm dứt! Ngoài ra, sự nhầm lẫn về giới tính của Cha Thiên Thượng của chúng ta cũng phải chấm dứt! Chúa Thánh Thần là một Ngôi vị, thật vậy, Ngài là Ngôi thứ ba của Ba Ngôi Chí Thánh. Là một "Ngôi vị", Ngài có  hình thể. Đúng vậy, Chúa Thánh Thần có  hình thể! Ngài cũng là Phu quân của Đức Mẹ Maria. Tương tự như vậy, Chúa Cha, cũng là Thần Linh, chúng tôi KHÔNG BAO GIỜ được cấm hoặc ngăn cản nói về  hình thể của Ngài! Cả hai đều có  hình thể! Cả hai đều có Ngôi vị! Chúa Jesus cũng vậy! Vì Chúa Jesus đã sống trên Trái đất 33 năm, chúng ta thấy giới tính của Ngài rõ ràng. Và vì Chúa Jesus nói rằng ai nhìn thấy Ngài cũng nhìn thấy Chúa Cha, nên giới tính của Cha Thiên Thượng của chúng ta cũng rất rõ ràng!



Có một lý do thực sự khiến Chúa Cha gần đây đã nói với con gái tôi là Sara để chỉ dẫn cho chúng tôi lái xe đến một cửa hàng nào đó ở Leonard, Texas (Tiệm St. James bán quà tặng và đồ sưu tầm) để thỉnh một tượng ảnh về Chúa Ba Ngôi Chí Thánh! sau khi Sara, con gái tôi, đọc hơn một tháng những kinh nguyện mà Chúa Cha truyền đọc vào Thời đại Mới Thực sự của Ngài trên Trái Đất, thì Chúa Cha thường xuyên nói chuyện với con bé. Khi chúng tôi đến cửa hàng đó, tượng ảnh đó đã có sẵn (như Chúa Cha đã báo trước) và chúng tôi đã mua nó. Trên đường ra khỏi cửa hàng, Chúa Cha đã nói với tôi thông qua Sara, "Bức ảnh này sẽ giúp con liên kết mật thiết vào Ta." Tôi trả lời Ngài, "Con sẽ luôn liên kết với Ngài." Sau đó, Ngài nói, "Ta cũng sẽ liên kết với con."

Kính thưa Đức Thánh Cha, bức ảnh Ba Ngôi Chí Thánh này có 3 Người Nam, ngồi và bận đồ trắng. Họ (Mỗi Người) đều có Ngôi Vị! Ba Ngôi trong Một Thiên Chúa duy nhất như sau: Ngồi giữa là Ngôi thứ nhất, tức Thiên Chúa Cha, là Người đang ngồi với Con mắt vĩnh cửu ở trên ngực. Bên phải Người là Chúa Jesus, Ngôi thứ hai, là Con chí thánh của Ngài, với hình một Con Chiên trên ngực. Bên trái Ngài là Chúa Thánh Thần, Ngôi thứ ba, với một con chim bồ câu trên ngực. Mỗi Vị đều có  hình thể! Vị đều là người Nam! Chủ cửa hàng, là bà Judy McMakin, cho biết người chú đáng kính của bà là Giám mục Mariano Garriga ở Corpus Christi, Texas, Hoa Kỳ.

Kính thưa Đức thánh cha, sự nhầm lẫn về giới tính của Thiên Chúa phải chấm dứt ở Hoa Kỳ của chúng ta. Tại sao Thiên Chúa Cha lại dẫn con và Sara đến bức ảnh của Người và yêu cầu chúng con mua nó? Tại sao Chúa Thánh Thần lại nói với tôi bằng Giọng nói nhẹ nhàng, nam tính của Ngài ít nhất ba lần trong quá khứ gần đây – chính là vì Ngài muốn tôi viết tài liệu này để bảo vệ Ngài và cả Ba Ngôi vị của Chúa Ba Ngôi Chí Thánh?


Tất cả chúng ta đều được tạo dựng theo hình ảnh và giống như Thiên Chúa. Thiên Chúa có hình dạng. Ngài có hình thể. Và Ngài thậm chí còn dẫn tôi đến đó! Bức tranh do chính Ngài chỉ định hiện đang treo trên tường nhà tôi. Bất chấp sự sai lầm của thời đại này, tất cả những gì tôi được cha mẹ Công giáo và các linh mục giáo xứ dạy khi còn nhỏ vẫn đúng cho đến ngày nay. Xin hãy tiếp tục bảo vệ chân lý vĩnh cửu về các hình thể rõ ràng của Ba Ngôi trong Một Thiên Chúa Vĩnh Cửu. Thiên Chúa đã mặc khải chân lý này trong một thời gian rất dài! Chúng ta tìm thấy nó ngay cả trong Cựu Ước. Xin Tạ ơn Chúa!

Trong sự phục tùng của con cái, với sự kính yêu dành cho tất cả các nhà lãnh đạo Giáo hội và cho Tâm trí Kitô giáo của Chúa Jesus ở giữa chúng ta,

Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);  8541 Howell Dr.;   Frisco, Texas 75034  -  USA;  Mobile Phone:  1-832-512-5668;   
Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com
 

Ngày 10 tháng 8 năm 2024