9/23/24

Memorandum September 22, 2024

 

 M E M O R A N D U M

September 22, 2024

TO:               Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

FROM:          Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:    The birthday in HEAVEN for the Glorious Reign of Peace on Earth was September 14, 2000. The birthday on EARTH for the Glorious Reign of Peace on Earth was September 14, 2024.
* Is it not time to help us get back our secular prayers here?

 CFFF

Greetings of joy and peace in the names of Our Blessed Mother Mary and Her Divine Son Jesus.

On September 14, 2000 Our Lord Jesus Christ went to His Blessed Mother in HEAVEN and gave Her permission for the Glorious Reign of Peace on Earth for which She had worked overtime in Heaven and on Earth. Immediately after that occurred in Heaven, Jesus went to Barnabas Nwoye in Nigeria and told him that September 14 th is to be celebrated on Earth every year as the Birthday of the Glorious Reign of Peace. Jesus gave to Barnabas the instructions for the candlelight procession with the Chaplet of Renewal and other prayers for this yearly event, along with the music that Jesus provided. Every year this birthday of the Glorious Reign of Peace is celebrated in Nigeria with the prayers and music given by Jesus in His reawakened Precious Blood of Jesus Devotion there. This is the devotion that consoles Jesus and God The Father. It also conquers the demons in the world, and heals a sick world. 

Now, today on September 22, 2024, Our Blessed Mother Mary spoke to my daughter Sara Kumar with the good news that the birthday on EARTH of this Glorious Reign of Peace has occurred on this past September 14, 2024, also the feast day of the Exaltation of The Holy Cross! And Our Lady said this birthday on Earth was made possible by the intense sufferings of our Sara and the intense sufferings in several families, primarily in Ireland, Houston, and Los Angeles. And it was made possible also by the intense prayers of devoted warriors in Nigeria, in Houston, and among our Vietnamese. Our Lady specifically mentioned also Her special gratitude to Priest Khoat Van Tran in Vietnam who has been celebrating many Masses for Jesus to liberate souls from Purgatory. And Our Lady also mentioned Her gratitude to Priest Pavlo Popov for all the sacraments he has been bringing to our Sara in her sufferings. Thus, these forbearing, loving sufferings and prayers of my daughter Sara and of others who offer it for the Glorious Reign of Peace, have already hastened the arrival of the Glorious Reign of Peace on Earth.

Your Holiness, is it not time for the help of a Pope (traveling across the USA, east coast to west coast), to invite Americans back to the secular prayers again? I seem to recall writing to you about how our Supreme Court has removed the ban against prayers in secular places,  such as our state/public schools. Yet, even with the ban removed, our people (except the very elderly like myself) cannot remember the time when we had those active prayers in the secular places, before secular events, and in secular institutions. Our people remain so lost without those prayers… and even now they try to promote the IVF (in vitro fertilization) creations, which God The Father has said is the work of an evil man. Can you imagine, your holiness, what mankind might do with God’s active expression still underground and locked into churches? We truly need your help here, your holiness! Please think carefully about this. With love for you and for The Christian Mind of Jesus,

 
   Mary Agnes Kumar

DISTRIBUTION:  Cardinal Pietro Parolin; Various Church Leaders; Various Government Leaders.

 

Translation into Vietnamese:

 

 M E M O R A N D U M

Ngày 22 tháng 9 năm 2024

ĐẾN:            Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

TỪ:              Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

CHỦ ĐỀ:     Sinh nhật trên Thiên đàng của Triều đại Hòa bình Vinh quang trên trái đất là ngày 14 tháng 9 năm 2000. Sinh nhật trên trái đất của Triều đại Hòa bình Vinh quang trên trái đất là ngày 14 tháng 9 năm 2024. *Có phải đã đến lúc giúp chúng ta dùng lại những lời cầu nguyện thế tục của mình ở đây không?

Lời chào mừng niềm vui và bình an nhân danh Đức Mẹ Maria và Chúa Giêsu Con Thiên Chúa của Mẹ.

Vào ngày 14 tháng 9 năm 2000, Chúa Giêsu Kitô đã đến với Đức Mẹ trên THIÊN ĐÀNG và ban cho Mẹ sự cho phép của Triều đại Hòa bình Vinh quang trên Trái đất mà Mẹ đã làm việc ngoài giờ trên Thiên đàng và trên Trái đất. Ngay sau khi điều đó xảy ra trên Thiên đàng, Chúa Giêsu đã đến với Barnabas Nwoye ở Nigeria và nói với ông rằng ngày 14 tháng 9 sẽ được cử hành trên Trái đất hàng năm như là Ngày sinh của Triều đại Hòa bình Vinh quang. Chúa Jesus đã ban cho Barnabas hướng dẫn về nghi lễ rước nến với Chuỗi kinh Đổi mới và các lời cầu nguyện khác cho sự kiện hàng năm này, cùng với âm nhạc mà Chúa Jesus đã cung cấp. Hàng năm, ngày sinh của Triều đại Hòa bình Vinh quang này được tổ chức tại Nigeria với những lời cầu nguyện và âm nhạc do Chúa Giêsu ban tặng trong Lòng sùng kính Máu Châu Báu Chúa Giêsu được đánh thức tại đó. Đây là lòng sùng kính an ủi Chúa Giêsu và Đức Chúa Cha. Nó cũng chế ngự ma quỷ trên thế giới và chữa lành một thế giới ốm đau.

Bây giờ, hôm nay ngày 22 tháng 9 năm 2024, Đức Mẹ Maria đã nói với con gái tôi là Sara Kumar với tin mừng rằng Sinh nhật trên TRÁI ĐẤT của Triều đại Hòa bình Vinh quang này đã diễn ra vào ngày 14 tháng 9 năm 2024 vừa qua, cũng là ngày lễ Tôn vinh Thánh giá! Và Đức Mẹ đã nói rằng Sinh nhật này trên Trái đất đã trở nên khả thi nhờ những đau khổ dữ dội của Sara con chúng tôi và những đau khổ dữ dội trong một số gia đình, chủ yếu là ở Ireland, Houston và Los Angeles. Và nó cũng trở nên khả thi nhờ những lời cầu nguyện mãnh liệt của những chiến binh tận tụy ở Nigeria, ở Houston và trong số những người Việt Nam của chúng ta. Đức Mẹ cũng đặc biệt đề cập đến lòng biết ơn đặc biệt của Mẹ đối với Linh mục Khoát Van Tran tại Việt Nam, người đã cử hành nhiều Thánh lễ dâng cho Chúa Giêsu để giải thoát các linh hồn khỏi Luyện ngục. Và Đức Mẹ cũng đề cập đến lòng biết ơn của Mẹ đối với Linh mục Pavlo Popov về tất cả các bí tích mà ngài đã mang đến cho Sara của chúng tôi trong những đau khổ của nó.

Vì vậy, những đau khổ và lời cầu nguyện đầy yêu thương và kiên nhẫn của con gái tôi là Sara và những người khác dâng lên cho Triều đại Hòa bình Vinh quang đã thúc đẩy Triều đại Hòa bình Vinh quang đến mau đến trên Trái đất.

Thưa Đức Thánh Cha, đã đến lúc cần sự giúp đỡ của Ngài (du hành khắp Hoa Kỳ, từ bờ biển phía đông sang bờ biển phía tây) để mời gọi người Mỹ quay lại với những lời cầu nguyện thế tục một lần nữa hay chưa? Con dường như nhớ lại đã viết thư cho Ngài về việc Tòa án Tối cao Hoa kỳ đã gỡ bỏ lệnh cấm cầu nguyện ở những nơi thế tục, chẳng hạn như trong các trường công/trường tiểu bang của chúng con. Tuy nhiên, ngay cả khi lệnh cấm được hủy bỏ, người dân Hoa kỳ chúng con (trừ những người rất già như con) không thể nhớ được thời điểm chúng con có những lời cầu nguyện tích cực đó ở những nơi thế tục, trước các sự kiện thế tục và trong các tổ chức thế tục. Người dân của chúng con vẫn lạc lõng khi không có những lời cầu nguyện đó… và thậm chí bây giờ họ vẫn cố gắng thúc đẩy những sáng tạo IVF (thụ tinh trong ống nghiệm), mà Chúa Cha đã nói là công trình của những kẻ độc ác. Thưa Đức Thánh Cha, ngài có thể tưởng tượng được nhân loại có thể làm gì với sự thể hiện tích cực của Chúa vẫn còn ẩn náu và bị nhốt trong các nhà thờ không? Chúng con thực sự cần sự giúp đỡ của Ngài ở đây, thưa Đức Thánh Cha! Xin hãy suy nghĩ kỹ về điều này.

Với tình yêu dành cho Ngài và cho Tâm trí Kitô giáo của Chúa Giêsu,

 
     Mary Agnes Kumar

ĐỒNG KÍNH CHUYỂN ĐẾN: 

Cardinal Pietro Parolin; Various Church Leaders; Various Government Leaders.