2/23/24

Memorandum January 11, 2024

 

 

M E M O R A N D U M

January 11, 2024

TO:               Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

FROM:          Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:    The Sacrament of the sick remains in The True New Time.

Greetings of joy and peace in the Names of Our Blessed Mother Mary and Her Divine Son Jesus.

“The priest, with his Sacrament of the Sick, remains the representative of Jesus Christ in the True New Time.” (This one sentence was given to me again and again by The Holy Spirit this morning to be conveyed in a RENEW papal memorandum to your holiness.) RENEW begins with secular prayer.

Jesus Christ, through my daughter Sara, confirmed that He wants this sentence above to be sent to you, and He said I may write also the following: During this, our “Period of Disability” in the USA and throughout the world, kindly consider helping in the USA by traveling across this nation to invite Americans back to the active, daily prayers in the secular places, before secular events, and in secular institutions, after which you may kindly convene in the USA the “Table of Restoration” for the Holy Catholic Apostolic Church. We regain our secular prayers before the Table of Restoration begins here.

I personally would like to remind your holiness that all languages are now spoken and read in the USA. So you can imagine the great EVANGELISM Movement that can arise from this nation and can enter the world following RENEW here. The USA exports everything into the rest of the world. There will be no need to move the Vatican back to Europe following RENEW and EVANGELISM, because Jesus will come very soon in Person. My deceased Dad had stated that when we see the cleaned up Word of God going everywhere in the world, we must be ready at any time for the coming of Jesus in Person.

All these concepts herein were taught to me first in my youth by my deceased Dad, and then recalled to me by The Holy Spirit many times over, including this morning regarding the Sacrament of the Sick.

As God The Father has stated to Margaret Durbin, the True New Time is a “grace period.” Our Blessed Mother Mary wants many souls to be saved, and Her work overtime in Heaven and on Earth has won for the world this grace period of the great Divine Mercy of Jesus. God Our Heavenly Father has stated to all His children through Margaret Durbin, “The True New Time is now!” In Nigeria to Barnabas Nwoye, Jesus has called this new category in the history of the world as the “Glorious Reign of Peace.”

My deceased Dad, George Russell Vaughan of Houston, gave this new period the name of “Metacracy.”

Many thanks for RENEW in the USA... where you are, indeed, greatly respected and loved! We can work to save the planet and RENEW the face of the Earth for a grand EVANGELISM. God is with us.

With love for you and for The Christian Mind of Jesus,

 
     Mary Agnes Kumar

 DISTRIBUTION:

Cardinal Pietro Parolin; Cardinal Arthur Roche; Cardinal Victor Fernandez; Cardinal William Goh; Cardinal Daniel DiNardo; Bishop Edward Burns; Bishop Joseph Siegel; President & Mrs. Joe Biden; Governor Greg Abbott; 3 U.S. Supreme Court Justices; President of Rice University; Other Leaders


Translation into Vietnamese:

M E M O R A N D U M

January 02, 2023

TO:         Your Holiness, POPE FRANCIS, I  -  00120 Vatican City State

FROM:   Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress  (no time for website yet);
8541 Howell Dr.;  Frisco, Texas 75034  -  USA
Mobile Phone:  1-832-512-5668;   
Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:   The Sacrament of the sick remains in The True New Time.

  

Chủ Đề: Bí tích Xức dầu bệnh nhân vẫn còn hiệu lực trong thời gian mới đích thực.

Xin gửi lời chào niềm vui và bình an nhân danh Đức Mẹ Maria và Chúa Giêsu Con Chí Thánh của Người.

“Linh mục, với Bí tích Xức dầu Bệnh nhân, vẫn là người đại diện cho Chúa Giêsu Kitô trong Thời Mới Đích Thực.” (Lời nói này đã được Chúa Thánh Thần ban cho tôi nhiều lần vào sáng nay để được viết vào bản ghi nhớ mới gửi đến Giáo hoàng để Ngài Canh tân.) Việc Canh tân bắt đầu bằng lời cầu nguyện thế tục.

Chúa Giêsu Kitô, qua con gái Sara của tôi, đã xác nhận rằng Ngài muốn câu nói trên được gửi đến Đức Giáo hoàng, và Chúa nói rằng tôi cũng có thể viết như sau: Thời gian này là “Thời kỳ Khuyết tật” của chúng con ở Hoa Kỳ và trên toàn thế giới, xin Đức Giáo hoàng vui lòng cân nhắc giúp đỡ Hoa Kỳ bằng cách đi khắp đất nước này để mời người Mỹ trở lại tích cực cầu nguyện hàng ngày ở những nơi thế tục, trước các sự kiện thế tục và trong các tổ chức thế tục. Sau đó xin Ngài có thể vui lòng triệu tập tại Hoa Kỳ “Bản Phục hồi” cho Giáo hội Duy Nhất, Thánh thiện, Công giáo và Tông truyền. Chúng ta cần phải lấy lại những lời cầu nguyện thế tục trước khi “Bàn Phục Hồi” bắt đầu ở đây.

Cá nhân tôi muốn nhắc nhở Đức Giáo hoàng rằng tất cả các ngôn ngữ hiện nay đều được nói và đọc ở Hoa Kỳ. Vì vậy, Ngài có thể tưởng tượng Phong trào TRUYỀN GIÁO vĩ đại có thể phát sinh từ quốc gia này và có thể đi vào thế giới theo sau cuộc Canh Tân tại đây. Hoa Kỳ xuất khẩu mọi thứ sang phần còn lại của thế giới. Sẽ không cần thiết phải chuyển Vatican trở lại Châu Âu theo phong trào Canh tân và Truyền giáo, bởi vì Chúa Giêsu sẽ đích thân đến rất sớm.

Người cha quá cố của tôi đã nói rằng khi chúng ta thấy Lời Chúa rất chính xác và tinh tuyền sẽ được loan đi khắp nơi trên thế giới, thì chúng ta đã sẵn sàng bất cứ lúc nào cho sự đích thân ngự đến cho sự Quang lâm của Chúa Giê-su.

Tất cả những khái niệm này ở đây đã được người cha quá cố của tôi dạy cho tôi khi còn trẻ, và sau đó được Chúa Thánh Thần nhắc lại nhiều lần, kể cả sáng nay về Bí tích xức dầu Bệnh nhân.

Như Thiên Chúa Cha đã nói với Margaret Durbin, Thời Mới Đích Thực là một “thời kỳ ân sủng”. Đức Mẹ Maria rất thánh của chúng ta mong muốn nhiều linh hồn được cứu rỗi, và công việc ngoài giờ của Mẹ trên Trời cũng như dưới Đất đã mang lại cho thế giới thời kỳ ân sủng của Lòng Thương Xót vĩ đại của Chúa Giêsu. Thiên Chúa Cha chúng ta đã tuyên bố với tất cả con cái của Ngài qua Margaret Durbin: “Bây giờ là Thời Mới Đích Thực!” Tại Nigeria Chúa Giêsu đã nói với Barnabas Nwoye và Ngài gọi phạm trù mới này trong lịch sử thế giới là “Triều đại Hòa bình Vinh quang”.

Người cha quá cố của tôi, George Russell Vaughan ở Houston, đã đặt cho thời kỳ mới này cái tên là “Metacracy”.

Xin chân thành cảm ơn công cuộc Canh tân tại Hoa Kỳ... nơi mà Ngài thực sự được tôn trọng và yêu mến! Chúng ta có thể làm việc để cứu hành tinh này và CANH TÂN bộ mặt Trái đất cho một cuộc TRUYềN GIÁO vĩ đại.

Chúa ở cùng chúng ta.

Với tình yêu dành cho Ngài và cho Tâm trí Kitô giáo của Chúa Giêsu,

 
     Mary Agnes Kumar

ĐỒNG KÍNH GỬI: Đức Hồng Y Pietro Parolin; Hồng Y Arthur Roche; Đức Hồng Y Victor Fernandez; Đức Hồng Y William Goh; Đức Hồng Y Daniel DiNardo; Giám mục Edward Burns; Giám mục Joseph Siegel; Tổng thống và bà Joe Biden; Thống đốc Greg Abbott; 3 Thẩm phán Tòa án Tối cao Hoa Kỳ; Hiệu trưởng Đại học Rice; Các nhà lãnh đạo khác.