2/23/24

Memorandum February 13, 2024



M E M O R A N D U M

February 13, 2024

TO:               Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

FROM:          Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:    For His Divine Son Jesus, The Great Wedding Feast in our U.S.A. of God Our Heavenly Father, King of all Nations.

Greetings of joy and peace in the Names of Our Blessed Mother Mary and Her Divine Son Jesus. Many tired, poor, unemployed, and persecuted people who cannot find work in their own nations come to the USA where they build new lives. Those who “do not wear their wedding garment,” or “break the law” here, are deported back to their own nations where they face disgrace or shame, which is referred to as “gnashing of teeth” in the parable of Jesus below.

My deceased Dad, George Russell Vaughan of Houston, who discovered the True New Time of Metacracy, had said we can find this important parable of Jesus in Matthew 22:2 as follows about the King’s great wedding feast for His Son: “The Kingdom of Heaven is like a certain king who arranged a marriage for his son, and sent out his servants to call those who were invited to the wedding; and they were not willing to come. Again, he sent out other servants, saying, ‘Tell those who are invited, “See, I have prepared my dinner; my oxen and fatted cattle are killed, and all things are ready. Come to the wedding.”’ But they made light of it and went their ways, one to his own farm, another to his business. And the rest seized his servants, treated them spitefully, and killed them. But when the king heard about it, he was furious. And he sent out his armies, destroyed those murderers, and burned up their city. Then he said to his servants, ‘The wedding is ready, but those who were invited were not worthy. Therefore, go into the highways, and as many as you find, invite to the wedding. So those servants went out into the highways and gathered together all whom they found, both bad and good. And the wedding hall was filled with guests. But when the king came in to see the guests, he saw a man there who did not have on a wedding garment. So, he said to him, ‘Friend, how did you come in here without a wedding garment?’ And he was speechless. Then the king said to the servants, ‘Bind him hand and foot, take him away, and cast him into outer darkness; there will be weeping and gnashing of teeth.’ For many are called, but few are chosen.”

As we lose our southern border in the USA, God may expand His wedding feast for Jesus to the whole world now in His anticipation of reclaiming ALL His creation and ALL His children by spreading this wedding feast in the USA to all the world! He stated in His prolific messages to Margaret “Mosette” Durbin that He does not want to lose even one of His children! He spoke His desire for me to express love for Pope Francis who reaches out to the most lost of the sinners, including those lost inside the hierarchy of the Church. He wants to reclaim them all! To reclaim His creation, God wants all nations restored also. Is it not time for our U.S. Congress to open up FREE/fair/global trade for ALL nations now, with the help of Rice University, to save the planet and RENEW the face of the Earth? Is it time for your holiness to rescue the King’s wedding feast here by traveling across this land to invite all our Americans back to the secular prayers that we lost after 1962? Let our nation (and soon all the world!) be again the King of All Nations’ great wedding feast for Jesus, Who returns soon. Can we be ready?!

With love for you and for The Christian Mind of Jesus,

 
     Mary Agnes Kumar

DISTRIBUTION: Cardinal Pietro Parolin, Various Government Leaders; Various Church Leaders


Translation into Vietnamese:

M E M O R A N D U M

February 13, 2023

TO:         Your Holiness, POPE FRANCIS, I  -  00120 Vatican City State

FROM:   Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress  (no time for website yet);
8541 Howell Dr.;  Frisco, Texas 75034  -  USA
Mobile Phone:  1-832-512-5668;   
Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com

  

Chủ Đề: Thiên Chúa Cha chúng ta, Vua của mọi Dân tộc, mở tiệc cưới trọng thể ở Hoa Kỳ dành cho Con rất Yêu Dấu của Ngài là Chúa Giêsu.

Xin gửi lời chào niềm vui và bình an nhân danh Đức Mẹ Maria và Chúa Giêsu Con Chí Thánh của Người. Nhiều người mệt mỏi, nghèo đói, thất nghiệp và bị đàn áp không thể tìm được việc làm ở đất nước của họ, đã đến Hoa Kỳ để xây dựng cuộc sống mới. Những ai “không mặc áo cưới” hoặc “vi phạm luật pháp” ở đây sẽ bị trục xuất về quê hương, nơi họ phải đối mặt với sự ô nhục hoặc xấu hổ, điều được gọi là “nghiến răng” trong dụ ngôn của Chúa Giêsu dưới đây.

Người cha quá cố của tôi, George Russell Vaughan ở Houston, người đã khám phá ra Thời đại Mới Thực sự của Siêu hình, đã nói rằng chúng ta có thể tìm thấy câu chuyện ngụ ngôn quan trọng này về Chúa Giê-su trong Mathieu 22:2 như sau về tiệc cưới lớn của Nhà vua dành cho Con trai Ngài: “(2) Nước Trời cũng giống như chuyện một vua kia mở tiệc cưới cho con mình. (3) Nhà vua sai đầy tớ đi thỉnh các quan khách đã được mời trước, xin họ đến dự tiệc cưới, nhưng họ không chịu đến. (4) Nhà vua lại sai những đầy tớ khác đi, và dặn họ: Hãy thưa với quan khách đã được mời rằng: Này cỗ bàn, ta đã dọn xong, bò tơ và thú béo đã hạ rồi, mọi sự đã sẵn. Mời quý vị đến dự tiệc cưới! (5) Nhưng quan khách không thèm đếm xỉa tới, lại bỏ đi: kẻ thì đi thăm trại, người thì đi buôn, (6) còn những kẻ khác lại bắt các đây tớ của vua mà sỉ nhục và giết chết. (7) Nhà vua liền nổi cơn thịnh nộ, sai quân đi tru diệt bọn sát nhân ấy và thiêu hủy thành phố của chúng. (8) Rồi nhà vua bảo đầy tớ: Tiệc cưới đã sẵn sàng rồi, mà những kẻ đã được mời lại không xứng đáng. (9) Vậy các ngươi đi ra các nẻo đường, gặp ai cũng mời hết vào tiệc cưới. (10) Ðầy tớ liền đi ra các nẻo đường, gặp ai, bất luận xấu tốt, cũng tập hợp cả lại, nên phòng tiệc cưới đã đầy thực khách. (11) Bấy giờ nhà vua tiến vào quan sát khách dự tiệc, thấy ở đó có một người không mặc y phục lễ cưới, (12) mới hỏi người ấy: Này bạn, làm sao bạn vào đây mà lại không có y phục lễ cưới? Người ấy câm miệng không nói được gì. (13) Bấy giờ, nhà vua bảo những người phục dịch: Trói chân tay nó lại, quăng nó ra chỗ tối tăm bên ngoài, ở đó người ta sẽ phải khóc lóc nghiến răng! (14) Vì kẻ được gọi thì nhiều, mà người được chọn thì ít.”

Khi chúng ta mất biên giới phía nam ở Hoa Kỳ, Đức Chúa Trời có thể mở rộng tiệc cưới của Ngài dành cho Chúa Giê-su ra toàn thế giới với dự đoán rằng Ngài sẽ đòi lại TẤT CẢ tạo vật của Ngài và TẤT CẢ con cái của Ngài bằng cách truyền bá tiệc cưới này ở Hoa Kỳ đến toàn thế giới! Ngài đã tuyên bố trong những thông điệp sung mãn của Ngài gửi cho Margaret “Mosette” Durbin rằng Ngài không muốn mất dù chỉ một người con của Ngài! Ngài bày tỏ mong muốn của Ngài đối với tôi là bày tỏ tình yêu dành cho Đức Giáo hoàng Phanxicô, ngài đã đến với những tội nhân lạc lối nhất, bao gồm cả những người lạc lối trong hàng giáo phẩm của Giáo hội. Ngài muốn đòi lại tất cả! Để đòi lại sự sáng tạo của Đức Chúa Trời, Ngài cũng muốn tất cả các quốc gia được phục hồi. Chẳng phải bây giờ là lúc Quốc hội Hoa Kỳ của chúng ta mở cửa thương mại MIỄN PHÍ/công bằng/toàn cầu cho TẤT CẢ các quốc gia, với sự giúp đỡ của Đại học Rice, để cứu hành tinh và LÀM MỚI bộ mặt Trái đất chăng? Có phải đã đến lúc Đức Giáo hoàng giải cứu tiệc cưới của Đức Vua ở đây bằng cách đi khắp vùng đất nước Hoa Kỳ này để mời gọi tất cả người Mỹ của chúng ta quay trở lại với những lời cầu nguyện thế tục mà chúng ta đã đánh mất sau năm 1962? Hãy để quốc gia của chúng ta (và sắp tới là cả thế giới!) trở thành tiệc cưới trọng đại của Vua của mọi quốc gia dành cho Chúa Giê-su, Đấng sẽ sớm trở lại. Chúng ta có thể sẵn sàng được không?!

Với tình yêu dành cho Ngài và cho Tâm trí Kitô giáo của Chúa Giêsu;

 
     Mary Agnes Kumar

ĐỒNG KÍNH GỬI: Đức Hồng Y Pietro Parolin, Lãnh đạo Chính phủ; Các nhà lãnh đạo Giáo hội khác nhau.