2/23/24

Memorandum January 2, 2024

 

M E M O R A N D U M

January 2, 2024

TO:               Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

FROM:          Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:    On January 1, 2024, Jesus Christ requested this Memorandum announcing that He continues to move many souls out of Purgatory in this Period of His Great Divine Mercy.

 

Greetings of joy and peace in the Names of Our Blessed Mother Mary and Her Divine Son Jesus. On December 31, 2023, Jesus Christ announced to my daughter Sara Kumar that Pontius Pilate made it into Heaven, and Jesus said that although Pontius Pilate is not canonized, his first day in Heaven, December 31, 2023, is his “feast day.” Priest Khoat says Masses now for Caiaphas and King Herod.

While in Purgatory, Pontius Pilate had been coming often to Rose Moore (in the True Arena of God The Father for the True New Time), asking her for prayers for his release from Purgatory. For a long time Rose Moore prayed for Pontius Pilate, after which I, Mary Agnes Kumar, gave the name of Pontius Pilate to Priest Khoat Van Tran, who celebrated about 30 Masses for Pontius Pilate. Upon completing the Masses, Priest Khoat emailed me his question on December 31, 2023 if we had heard anything about Pontius Pilate. Immediately my daughter Sara got the answer from Jesus that Pontius Pilate made it into Heaven on that same day, December 31, 2023, which Jesus said is his “feast day.”

Rose Moore called me on January 1, 2024, saying that Jesus had asked her to call me on the previous day, December 31, 2023. But she waited until the next day to call me, on January 1, 2024. When I told her about the arrival of Pontius Pilate into Heaven, she rejoiced so much since she had prayed for him so much, and she said she knows now why Jesus asked her to call me. On January 1, 2024, Jesus went on to say that He wanted this Memorandum to be sent to our Pope about the great many souls being moved out of Purgatory in this Period of the Great Divine Mercy of Jesus.

Previously, Priest “Peter” Khoat Van Tran had said Masses at the request of Jesus for Judas Iscariot, after which Judas arrived in Heaven where there was a great celebration. Jesus allowed St. Judas and St. Peter both to speak to our daughter Sara in appreciation of our help and the help of Priest Khoat. Jesus is requesting Priest Khoat through Sara to say many, many Masses for the suffering souls in Purgatory, including well known kings, presidents, a supreme court justice, actors, writers, etc., who have been in Purgatory for a long time, and these souls have been released recently from Purgatory. I think I have written something to your holiness on this subject before. My daughter Sara had extensive conversations with a U.S. Supreme Court Justice, Ruth Bader Ginsburg, during her ongoing conversion in Purgatory and also after she arrived in Heaven as well. This justice continued to get Sara’s help and Priest Khoat’s help for others in her family still living on Earth. Can you imagine, your holiness, how much HELP we can have here on Earth when God The Father begins the gift of “Tongues of the True New Time” granted to Sara to many other people who also pray the way God The Father requests now?

With love for you and for The Christian Mind of Jesus,

 
     Mary Agnes Kumar

DISTRIBUTION: Cardinal Pietro Parolin; Cardinal Arthur Roche; Cardinal Victor Fernandez; Cardinal William Goh; Cardinal Daniel DiNardo; Bishop Edward Burns; Other Leaders

Translation into Vietnamese:

M E M O R A N D U M

January 02, 2023

TO:        Your Holiness, POPE FRANCIS, I  -  00120 Vatican City State

FROM:   Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress  (no time for website yet);
8541 Howell Dr.;  Frisco, Texas 75034  -  USA
Mobile Phone:  1-832-512-5668;   
Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com

  

Chủ đề: Vào ngày 1 tháng 1 năm 2024, Chúa Giêsu Kitô đã yêu cầu viết bản ghi nhớ này để thông báo rằng Ngài tiếp tục đưa nhiều linh hồn ra khỏi Luyện ngục trong thời gian Lòng Thương Xót Thánh Thiên cao cả này của Ngài.

Xin gửi lời chào niềm vui và bình an nhân danh Đức Mẹ Maria và Chúa Giêsu Con Chí Thánh của Người.

Vào ngày 31 tháng 12 năm 2023, Chúa Giêsu Kitô đã thông báo cho con gái Sara Kumar của tôi rằng Tổng trấn Pontiô Pilatô đã được lên Thiên đàng, và Chúa Giêsu nói rằng mặc dù Pontiô Pilatô chưa được phong thánh, nhưng ngày đầu tiên của ông trên Thiên đàng, ngày 31 tháng 12 năm 2023, là “ngày lễ” của ông. ” Linh mục Phero Khoát đang cử hành Thánh Lễ Latin cầu nguyện cho Thượng tế Caipha và vua Herođê.

Khi ở Luyện ngục, Pontiô Pilatô thường xuyên đến với Rose Moore (trong Đấu trường đích thực của Thiên Chúa Cha trong thời gian mới đích thực), xin cô cầu nguyện cho ông được ra khỏi Luyện ngục. Rose Moore đã cầu nguyện cho Pontiô Pilatô một thời gian dài, sau đó tôi, Mary Agnes Kumar, đã trao tên Pontiô Pilatô cho Linh mục Khoát Van Tran, người đã cử hành khoảng 30 Thánh lễ cho Pontiô Pilatô. Sau khi hoàn thành Thánh lễ, Linh mục Khoát đã gửi email cho tôi vào ngày 31 tháng 12 năm 2023 hỏi xem chúng ta có nghe được điều gì về Pontiô Pilatô không. Ngay lập tức, con gái Sara tôi nhận được câu trả lời từ Chúa Giêsu rằng Pontiô Pilatô đã được lên Thiên đàng vào cùng ngày đó, là ngày 31 tháng 12 năm 2023, ngày mà Chúa Giêsu nói là “ngày lễ” của Pontiô Pilatô.

Rose Moore gọi cho tôi vào ngày 1 tháng 1 năm 2024, nói rằng Chúa Giêsu đã yêu cầu cô ấy gọi cho tôi vào ngày hôm trước, ngày 31 tháng 12 năm 2023.

Nhưng cô ấy đợi đến ngày hôm sau mới gọi cho tôi, vào ngày 1 tháng 1 năm 2024. Khi tôi nói với cô ấy về việc Pontiô Pilatô lên Thiên đàng, cô ấy rất vui mừng vì cô ấy đã cầu nguyện cho ông ấy rất nhiều, và cô ấy nói rằng bây giờ cô ấy đã biết tại sao Chúa Giêsu lại yêu cầu cô ấy gọi tôi. Vào ngày 1 tháng 1 năm 2024, Chúa Giêsu tiếp tục nói rằng Ngài muốn Bản Ghi Nhớ này phải được gửi đến Đức Giáo hoàng Phanxico về việc rất nhiều linh hồn được đưa ra khỏi Luyện ngục trong Thời gian Lòng Thương Xót Cao Cả của Chúa Giêsu.

Trước đó, Linh mục Phero Khoát Văn Trần đã cử hành Thánh lễ Latin theo yêu cầu của Chúa Giêsu cho Giu-đa Iscariot, sau đó Giu-đa được về Thiên đàng và tại đó đã có một lễ lớn dành cho Giuda. Chúa Giêsu cho phép Thánh Giuđa và Thánh Phêrô nói chuyện với con gái Sara của tôi để cảm kích sự giúp đỡ của chúng tôi và sự giúp đỡ của Linh mục Khoát. Chúa Giêsu đang yêu cầu Linh mục Khoát qua Sara cử hành rất nhiều Thánh lễ latin Tridentino cho các linh hồn đau khổ trong Luyện ngục, bao gồm các vị vua nổi tiếng, các tổng thống, một thẩm phán tòa án tối cao Hoa kỳ, các diễn viên, nhà văn, v.v., những người đã ở trong Luyện ngục một thời gian dài, và những linh hồn này gần đây đã được thả ra khỏi Luyện ngục. Tôi nghĩ rằng tôi đã viết điều này cho Đức Giáo hoàng về chủ đề này trước đây rồi. Con gái Sara tôi đã có những cuộc trò chuyện sâu sắc với Thẩm phán Tòa án Tối cao Hoa Kỳ, bà Ruth Bader Ginsburg, trong quá trình hoán cải đền tội liên tục của bà ở Luyện ngục cũng như sau khi bà đến được Thiên đàng. Công lý này còn tiếp tục nhận được sự giúp đỡ của Sara và sự giúp đỡ của Linh mục Khoat cho những người khác trong gia đình bà ấy vẫn còn sống trên trần gian.

Thưa Đức Giáo hoàng, Ngài có thể tưởng tượng chúng ta có thể được GIÚP ĐỠ biết bao trên Trái đất này khi Thiên Chúa Cha bắt đầu ban tặng “Những tiếng lạ của thời đại mới đích thực này” đã được ban cho Sara và cho nhiều người khác cũng đang cầu nguyện theo cách Thiên Chúa Cha yêu cầu hiện nay không?

Với tình yêu dành cho Ngài và cho Tâm trí Kitô giáo của Chúa Giêsu,

 
     Mary Agnes Kumar

ĐỒNG KÍNH GỬI: Đức Hồng Y Pietro Parolin; Hồng Y Arthur Roche; Đức Hồng Y Victor Fernandez; Đức Hồng Y William Goh; Đức Hồng Y Daniel DiNardo; Giám mục Edward Burns; Các nhà lãnh đạo khác.