9/3/24

Memorandum June 6, 2024

 

M E M O R A N D U M

June 6, 2024

TO:               Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

FROM:          Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:    Proposed, Annual Marian Cycle of Rev. Peter Khoat Van Tran. 

Greetings of joy and peace in the Names of Our Blessed Mother Mary and Her Divine Son Jesus.

It pleases me that, upon this horizon of Our Blessed Mother’s “Triumph” during God The Father’s True New Time on Earth, Priest Peter Khoat Van Tran has provided us last month his proposed, annual Marian Cycle for the Church and for the world – and it is attached.  

Through my daughter Sara Kumar’s gift of the Tongues of the True New Time, Jesus has approved for our private devotion this Marian Cycle proposed by Priest Peter Khoat Van Tran, and Jesus requests that it be mailed to your holiness with hard copies to Cardinal Pietro Parolin of Vatican City and to Cardinal Timothy Dolan of New York.  Jesus wants me also to email this proposed Marian Cycle only to the original members of His True Arena for the True New Time, which include 10 Vietnamese faithful and about 10 other faithful who have been with us for some time as well.

Priest Peter Khoat Van Tran, whom I call as “Priest Khoat,” has also written for God The Father 15 books for the True New Time, four of which are in Vietnamese and English, and the remaining ones are in Vietnamese.  Priest Khoat is endowed with knowledge of English, Vietnamese, French, and Latin.  He remains the spiritual director of our Family Life Congress and of the True Arena of God The Father.  His background and endurance is a blessing for all.  My deceased Dad, who wrote down the underlying principles of the True New Time of Metacracy, had foretold that this priest would be of great assistance to a future Pope at the upcoming “Table of Restoration” for the Holy Catholic Apostolic Church.

Thank you for your perusal and consideration of Priest Khoat’s proposed, annual Marian Cycle, which is attached herewith for your prayers and approval at the given moment, God willing.

With love for you and for The Christian Mind of Jesus active among us,


     Mary Agnes Kumar

DISTRIBUTION: 
      Cardinal Petro Parolin – Vatican City
      Cardinal Timothy Dolan – New York  


Vietnamese Translation – Bản dịch tiếng Việt

 

M E M O R A N D U M

Ngày 6 tháng 6 năm 2024

TO:               Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

FROM:          Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:    Chu kỳ Thánh Mẫu hàng năm do Linh mục Khoát đề xuất


Nhân danh Mẹ Maria và Chúa Giêsu Con Chí Thánh của Mẹ, xin kính chào Đức Thánh Cha cùng với niềm vui và bình an.

Con rất vui mà nói rằng, phía chân trời “Chiến thắng” của Đức Mẹ trong Thời Đại Mới đích thực của Thiên Chúa Cha trên Trái đất, thì vào tháng trước, Linh mục Phêrô Khoát Văn Trần đã cung cấp cho chúng ta Chu kỳ Thánh Mẫu hàng năm mà ngài đề xuất cho Giáo hội và cho thế giới – và nó được đính kèm theo đây. 
 
Qua món quà là những lời mà con gái của con là Sara Kumar nói về Thời Đại Mới Đích Thực, Chúa Giêsu đã chấp thuận cho chúng ta sùng kính riêng chu kỳ Thánh Mẫu này do Linh mục Phêrô Khoát Văn Trần đề xuất, và Chúa Giêsu yêu cầu văn bản bằng giấy của chu kỳ ấy phải được gửi đến Đức Hồng Y Pietro Parolin tại Vatican và Đức Hồng Y Timothy Dolan tại New York. Chúa Giêsu cũng muốn con chỉ gửi email Chu kỳ Thánh Mẫu được đề xuất này cho những thành viên ban đầu của Đấu Trường Chân Thật Của Ngài cho Thời Đại Mới Đích Thực, bao gồm 10 tín hữu Việt Nam và khoảng 10 tín hữu khác cũng đã ở với chúng con một thời gian. 

Linh mục Phêrô Khoát Văn Trần, người mà con gọi là “Linh mục Khoát”, cũng đã viết cho Thiên Chúa Cha 15 cuốn sách về Thời Đại Mới Đích Thực, trong đó có 4 cuốn bằng tiếng Việt và tiếng Anh, còn lại thì đều bằng tiếng Việt. Linh mục Khoát có khả năng thông thạo tiếng Anh, tiếng Việt, tiếng Pháp và tiếng Latin. Ngài vẫn là vị linh hướng của Hội Đời sống Gia đình và Đấu trường đích thực của Thiên Chúa Cha. Nền tảng và sức chịu đựng của cha Khoát ấy là một phước lành cho tất cả mọi người. Người cha quá cố của con, người đã viết ra những nguyên tắc cơ bản về thứ Chính trị Vương Đạo của Thời kỳ Đại Mới Thực sự, đã báo trước rằng vị linh mục này sẽ giúp ích rất nhiều cho vị Giáo hoàng tương lai tại "Bàn phục hồi" sắp tới của Giáo hội Thánh thiện Công giáo và Tông Truyền. 

Cảm ơn Đức Thánh Cha đã xem và cứu xét Chu kỳ Thánh Mẫu hàng năm do Linh mục Khoát đề xuất, được đính kèm theo đây, để lời cầu nguyện và sự chấp thuận vào thời điểm nhất định của Đức Thánh Cha đúng như ý Chúa muốn. 
 
Với lòng kính mến đối với Đức Thánh Cha và đối với Tinh thần Kitô giáo của Chúa Giêsu đang hoạt động giữa chúng ta,
,


     Mary Agnes Kumar

ĐỒNG KÍNH GỬI ĐẾN: 
 
      Hồng Y Petro Parolin – Vatican City
      Hồng Y Timothy Dolan – New York