1/5/24

Mrs. Margaret Durbin passed away

 

Mrs. Margaret Durbin,
aka Darlene Margaret Rose
On The Mountain Mosette Durbin,
has passed away

in Evansville, Indiana, USA at 1:33 a.m. on January 4, 2024

 

Below is the email of Mrs. Mary Agnes Kumar sent to Rev. Khoat Van Tran to announce Mrs. Margaret Durbin’s passing.

 

---------- Forwarded message ---------

From: Mary Agnes Kumar <preciousbloodhouston@yahoo.com>
Date: Th 5, 4 thg 1, 2024 vào lúc 13:24
Subject: JESUS REQUESTS 3 MASSES - MARGARET DURBIN PASSED ON TO THE LORD TODAY, JANUARY 4, 2024

 

Dear Priest Khoat Van Tran…

It saddens me, Priest Khoat, to inform you (and our others in the True Arena of the True New Time) that Margaret Durbin, who is God Our Heavenly Father’s messenger of the True New Time, has passed away today at 1:33 a.m. on January 4, 2024 at the Linda E. White Hospice House of the Deaconess Hospital in Evansville, Indiana, USA.  Margaret Durbin received the last rites from Priest Ted Temple, a resident of the nursing home where she stayed.  Margaret’s final battle was with emphysema and water on her lungs and possible pneumonia, according to Tammy Glaser, her friend who called me a couple of hours ago with this news.  I have spoken also with Margaret Durbin’s son, Tony Amos, who is currently in Evansville doing the necessary clean up.

After I received this news, Jesus spoke through the lips of my daughter Sara, instructing me to write a memorandum about the passing of Margaret Durbin to our Pope, with a copy to her bishop.  Jesus also said that Margaret Durbin is currently in Purgatory and needs 3 Masses.  Therefore, I am thanking you, Priest Khoat, to do the needful for Margaret Durbin by kindly saying these 3 Masses for her.  Her complete name is:  Darlene Margaret Rose On The Mountain Mosette Durbin.  The final middle names of "Rose on the Mountain" and “Mosette" were given to her by God The Father, who most often throughout her life called her by her middle name of “Margaret” and finally as His “Mosette” toward the end of her life. 

Priest Khoat, you have continued to stand behind so many souls in Purgatory at the request of Jesus with your Masses.  After I hear from you when the 3 Masses can be said, I will write the memorandum to Pope Francis and to Bishop Joseph Siegel, her bishop, letting them know of your Masses and giving some more details of her passing to those in the True Arena of God The Father.  This email and the upcoming memorandum can be placed on the blog of God The Father for the prayers of God The Father's True Arena.  

Many thanks, Priest Khoat, for ALL your help with Masses at the request of Jesus for so many souls in Purgatory, and now for Margaret Durbin.  God The Father had taught Margaret to say, “God bless you.  I love you” at the end of each phone conversation, which she always did.

With Gratitude and Our Love in Christ,

 
     Mary Agnes Kumar
 
Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress  (no time for website yet);  8541 Howell Dr.;  Frisco, Texas 75034  -  USA

Mobile Phone:  1-832-512-5668;  
Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com

Translation into Vietnamese ─ Bản dịch tiềng Việt

Kính thưa Linh mục Khoát Văn Trần…

Con rất buồn phải thông báo với Cha (và những người khác của chúng ta trong Đấu trường đích thực của Thời Mới Đích Thực) rằng Bà Margaret Durbin, sứ giả của Thiên Chúa Cha chúng ta về Thời Mới đích thực, đã qua đời hôm nay lúc 1:33 sáng ngày 4 tháng 1 năm 2024 tại Nhà tế bần Linda E. White của Bệnh viện Deaconess ở Evansville, Indiana, Hoa Kỳ. Bà Margaret Durbin đã nhận những Nghi thức cuối cùng từ Linh mục Ted Temple, một cư dân của viện dưỡng lão nơi Bà ở. Trận chiến cuối cùng của Margaret là với chứng phù thũng, tràn nước trong phổi và có thể bị viêm phổi, theo Tammy Glaser, bạn của Bà Margaret, người đã gọi cho tôi vài giờ trước để thông báo tin này. Tôi cũng đã nói chuyện với con trai của Margaret Durbin, Tony Amos, người hiện đang ở Evansville để thực hiện công việc dọn dẹp cần thiết.

Sau khi tôi nhận được tin này, Chúa Giêsu đã nói qua đôi môi của Sara, con gái tôi, hướng dẫn tôi viết một bản ghi nhớ về việc Margaret Durbin qua đời và gởi cho Đức Giáo Hoàng của chúng ta, cùng với một bản sao gửi cho Giám mục của Bà. Chúa Giêsu cũng nói rằng Margaret Durbin hiện đang ở Luyện ngục và cần 3 Thánh Lễ. Vì vậy, tôi xin cảm ơn Linh mục Khoát, đã giúp đỡ Margaret Durbin bằng cách ân cần cử hành 3 Thánh Lễ này cho Bà ấy. Tên đầy đủ của Bà là: Darlene Margaret Rose On The Mountain Mosette Durbin. Tên đệm cuối cùng là "Hoa Hồng Trên Núi" và "Mosette" đã được Chúa Cha đặt thêm cho Bà. Chúa thường gọi nhiều nhất là "Margaret" và cuối cùng là "Mosette" cho đến phút cuối cùng.

Thưa Linh mục Khoát, Cha đã tiếp tục đứng đằng sau rất nhiều linh hồn trong Luyện ngục theo yêu cầu của Chúa Giêsu trong các Thánh Lễ do Cha cử hành. Sau khi con  nhận được thông tin từ Cha về thời điểm có thể cử hành 3 Thánh lễ, con sẽ viết Bản Ghi Nhớ gửi cho Đức Giáo hoàng Phanxicô và Giám mục Joseph Siegel, giám mục của Margaret, cho họ biết về Thánh lễ của Cha và cung cấp thêm một số chi tiết về việc Bà Margaret qua đời cho những người ở trong Đấu Trường Đích Thực của Thiên Chúa Cha. Email này và biên bản ghi nhớ sắp tới có thể được đăng trên Blog của Chúa Cha để cầu nguyện cho Đấu trường Đích thực của Thiên Chúa Cha.

Xin cám ơn Linh mục Khoát rất nhiều vì TẤT CẢ sự giúp đỡ của Cha trong Thánh lễ theo yêu cầu của Chúa Giêsu cho rất nhiều linh hồn trong Luyện ngục, và bây giờ là cho Margaret Durbin.

Chúa Cha đã dạy Margaret nói: “Xin Chúa ban phước lành cho bạn. Tôi yêu bạn” vào cuối mỗi cuộc trò chuyện qua điện thoại, điều mà cô luôn làm.

Với lòng biết ơn và tình yêu của chúng ta trong Chúa Kitô,

 
     Mary Agnes Kumar

Mary Agnes Kumar, Thư ký / Hội Thảo về Đời sống Gia đình (chưa có thời gian thiết lập trang web);

8541 Howell Dr.;  Frisco, Texas 75034  -  USA

Mobile Phone:  1-832-512-5668;  
Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com