12/29/23

UrgentMessages303

 

 

Message #303

Words from God Our Heavenly Father,
King of All Nations

To Margaret Mosette Durbin of The USA
in Evansville, Indiana, USA
on December 25, 2023 at 19:30 hours. 

“...there will be a lot of chaos in the coming years...”

“There will be a true invasion of a kingdom in the middle east and very soon. Much will be all destroyed. I am going to say all will all see the true results of the true evil... A weird string of events will soon occur all over the world very soon, and those who do not know about these will suffer a very great deal. And I will say I will give to you the true right to tell all they all must come to Me and pray the way I ask...”

“My child, I am the Holy and Divine, and all of My dear little children all will soon say all are in the True Arena, and all must all come to Me to do all I ask now more than ever, more than yesterday, and more and more in the true coming years, and more when you come to Me... My child, you must tell all the world there will be a true world war in the very near future, and all women and children will be required to salute an evil person. And all men and all who are able will have to be in a true frame of mind to tell all they all must come to Me to say or do anything.”

“My child, there will be a lot of chaos in the coming years, and all will see the true Jesus Christ come. He is coming. My child, do you want Me to give to you a friend, one who will say they can help you do all I ask? A true new defense will say they are in the True Arena, and all must all say they will be in the true offense. Now, I will say to all they all must all do all I ask, when I ask, how I ask. And they can ask Me how will they be able to survive? And how can they help their family?”

Special Note:

After Mary Agnes Kumar typed this message into her computer, Jesus Christ spoke the following Words through the lips of Mary Agnes Kumar’s daughter, who was sitting next to the computer. Jesus said: “You have typed this message properly; yet, if more people pray as God The Father requests, the true world war can be avoided.” Mary Agnes Kumar, who is the typist of Margaret “Mosette” Durbin, decided to add this statement of Jesus at the end of this message from God Our Heavenly Father.

A Messenger
in Christ,
Margaret Mosette Durbin
Typist
for the Most Holy Trinity
and Margaret "Mosette" Durbin
Mary Agnes Kumar




  Thông Điệp #303
 
Lời của Thiên Chúa Chúng Ta,
Vua của Mọi Dân Tộc


Gửi cho bà Margaret Mosette Durbin
tại Thành phố Evansville, Indiana, USA
Ngày 25 / 12 2023 lúc 19g30.

Ý CHÍNH: “Sẽ có nhiều sự hỗn loạn trong những năm tới…”

“Sẽ sớm có một cuộc xâm lược thực sự vào một vương quốc ở Trung Đông. Phần lớn sẽ bị phá hủy. Cha đang nói rằng tất cả mọi người sẽ thấy kết quả thực sự của cái ác đích thực… Một chuỗi những sự kiện kỳ lạ sẽ sớm xảy ra trên khắp thế giới và những ai không biết những điều này sẽ phải chịu đau khổ rất nhiều. Và Cha muốn nói rằng Cha sẽ trao cho con quyền thực sự để yêu cầu tất cả mọi người phải đến với Cha và cầu nguyện theo cách Cha yêu cầu…”

“Con ơi, Cha là Đấng Thánh và là Thiên Chúa, và tất cả các con nhỏ thân yêu của Cha sẽ sớm nói rằng tất cả chúng con đều phải ở trong Trường Chiến đấu đích thực, và mọi người đều phải đến với Cha để làm tất cả những gì Cha yêu cầu bây giờ hơn bao giờ hết, hơn hôm qua, và hơn thế nữa trong những năm sắp tới, và còn hơn thế khi các con đến với Cha… Con ơi, con phải nói cho cả thế giới biết rằng sẽ có một cuộc chiến tranh thế giới thực sự trong tương lai rất gần, và tất cả phụ nữ và trẻ em sẽ phải chào đón một người độc ác. Và tất cả mọi người cũng như những ai có khả năng làm được điều đó đều phải có tâm trạng thực sự để nói ra sự thật; tất cả mọi người đều phải đến với Cha để nói hay làm bất cứ điều gì”

“Con ơi, sẽ có rất nhiều hỗn loạn trong những năm tới, và mọi người sẽ chứng kiến Chúa Giêsu Kitô đích thực ngự đến. Ngài đang đến. Con ơi, con có muốn Cha ban cho con một người bạn, người ấy sẽ nói rằng họ có thể giúp con làm tất cả những gì Cha yêu cầu không? Một người phòng thủ đích thực mới sẽ nói rằng họ đang ở trong Trường Chiến đấu đích thực, và tất cả đều phải nói rằng họ sẽ tham gia vào cuộc tấn công thực sự. Bây giờ Cha muốn nói rằng mọi người đều phải làm tất cả những gì Cha yêu cầu, khi Cha yêu cầu, theo cách Cha yêu cầu. Và họ có thể hỏi Cha làm sao họ có thể sống sót được? Và họ có thể giúp gì cho gia đình mình?”

Đặc biệt lưu ý:

Sau khi Mary Agnes Kumar gõ thông điệp này vào máy tính của mình, Chúa Giêsu Kitô đã nói như sau, qua môi con gái của Mary Agnes Kumar, người đang ngồi cạnh máy tính. Chúa Giêsu nói: “Con đã đánh máy thông điệp này một cách chính xác; tuy nhiên, nếu có nhiều người cầu nguyện theo yêu cầu của Chúa Cha thì có thể tránh được chiến tranh thế giới thực sự.”

Một thụ khải
trong Đức Kitô
Margaret Mosette Durbin
Người đánh máy
cho Thiên Chúa Cha,
Mary Agnes Kumar