9/4/24

Memorandum August 16, 2024

 M E M O R A N D U M

August 16, 2024

TO:               Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

FROM:          Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

SUBJECT:    God The Father’s Miraculous and Perfect Expression of Love.

Greetings of joy and peace in the Names of Our Blessed Mother Mary and Her Divine Son Jesus.  The Holy Spirit began dictating this memorandum to me on the morning of August 16, 2024.
 
Yesterday, on the feast day of the Assumption of Our Lady, while driving to the post office I noticed in my neighborhood at some distance in front of my car and above me a huge flock of large, shimmering, black birds flying in perfect formation.  I exclaimed, “There is perfect formation in God!”  Suddenly, one of these beautiful, shimmering, black birds swooped down and flew directly and closely in front of my car, leading me and escorting me down the street to the stop sign.  “What love,” I thought!

God Our Heavenly Father gave me His Perfect Expression of Love yesterday morning.  My envelopes were carrying yesterday His news to some government leaders of His second request, (this time to my daughter Sara), for His feast day on the first Sunday of August.  He is The Lovely First Person of The Most Holy Trinity.  May the Perfect Formation of The First Person of The Most Holy Trinity in His un-aging, eternal, masculine gender be forever defended.  May His feast day be fixed and celebrated soon.  

May God Our Heavenly Father be known, loved, served, honored, adored, praised, and glorified by ALL His children in all countries on Earth and by all His children in all other places as well in the Universe.  The redemption of Jesus on Earth is for ALL the children of God Our Heavenly Father, King of All Nations and King of the Universe.   (When my daughter Sara Kumar presented to Jesus today this letter for His approval before I mail it, He requested that this paragraph here be placed in bold print, as I have done now before mailing.)

Now, at the end of time, God The Father does not rely on prophets to run after His people.  Rather, He comes to us HIMSELF, sending also His Blessed Mother, His Divine Son, and The Holy Spirit.

God is truly with us (as never before!) in the history of the world.

With love for you and for The Christian Mind of Jesus,

 
     Mary Agnes Kumar

DISTRIBUTION: 

Cardinal Pietro Parolin and Cardinal Timothy Dolan;  Bishops of Houston and Dallas, Texas, USA.
Other Leaders

Translation into Vietnamese:

 

 M E M O R A N D U M

Ngày 16 tháng 8 năm 2024

ĐẾN:            Your Holiness, POPE FRANCIS, I - 00120 Vatican City State

TỪ:              Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress (no time for website yet);
8541 Howell Dr.; Frisco, Texas 75034 – USA
Mobile Phone: 1-832-512-5668; 
Email: preciousbloodhouston@yahoo.com

CHỦ ĐỀ:     Sự biểu hiện tình yêu kỳ diệu và hoàn hảo của Thiên Chúa Cha.

Xin gửi lời chào niềm vui và bình an nhân danh Đức Mẹ Maria và Chúa Con chí thánh của Người. Chúa Thánh Thần đã bắt đầu đọc bản ghi nhớ này cho tôi vào sáng ngày 16 tháng 8 năm 2024.

Hôm qua, vào ngày lễ Đức Mẹ Hồn Xác Lên Trời, khi đang lái xe đến bưu điện, tôi thấy trong khu phố tôi, cách xa xe và phía trên tôi, một đàn chim lớn, đen lấp lánh, bay theo một đội hình hoàn hảo. Tôi thốt lên, "Ôi! Đây là sự hình thành hoàn hảo trong Chúa!" Đột nhiên, một trong những chú chim đen lấp lánh, tuyệt đẹp này lao xuống và bay thẳng và gần trước xe tôi, như dẫn tôi và hộ tống tôi xuống phố đến biển báo dừng. "Đây thật là một tình yêu", tôi nghĩ!

Thiên Chúa Cha chúng ta đã ban cho tôi một biểu hiện tình yêu hoàn hảo của Người vào sáng hôm qua. Hôm qua, những phong bì của tôi đã mang theo tin tức của Người đến một số nhà lãnh đạo chính phủ về yêu cầu lần thứ hai của Người (lần này là với con gái tôi Sara), về ngày Lễ để tôn vinh Thiên Chúa Cha vào Chúa Nhật đầu tiên của tháng Tám. Người là Ngôi Thứ Nhất đáng yêu của Thiên Chúa Ba Ngôi Chí Thánh. Cầu mong Sự hình thành Hoàn hảo của Ngôi thứ nhất của Thiên Chúa Ba Ngôi Chí Thánh trong giới tính nam bất tử, vĩnh cửu của Người sẽ được bảo vệ mãi mãi. Cầu mong Ngày Lễ của Người sẽ sớm được ấn định và cử hành.

Xin Thiên Chúa Cha chúng ta được TẤT CẢ con cái của Người ở mọi quốc gia trên Trái Đất và mọi con cái của Người ở mọi nơi khác trong Vũ trụ biết đến, yêu thương, phục vụ, tôn vinh, ngưỡng mộ, ca ngợi và tôn vinh. Ơn cứu chuộc của Chúa Giêsu trên Trái Đất là dành cho TẤT CẢ con cái của Thiên Chúa Cha chúng ta, Vua của mọi Dân tộc và Vua của Vũ trụ. (Khi con gái tôi Sara Kumar trình lên Chúa Jesus bức thư này để Ngài chấp thuận trước khi tôi gửi nó đi, Ngài đã yêu cầu đoạn văn này ở đây được in đậm, như tôi đã làm trước khi gửi nó đi.)

Bây giờ, vào thời điểm cùng tận, Chúa Cha không dựa vào các tiên tri để chạy theo thần dân  Ngài. Thay vào đó, CHÍNH NGÀI đang đến với chúng ta, cũng gửi Con của Ngài, Mẹ Thánh của Ngài, và Chúa Thánh Thần cùng ngự đến.

Chúa thực sự đang ở cùng chúng ta (chưa từng có trước đây!) trong lịch sử thế giới.

Với tình yêu dành cho Quý vị và cho Tâm trí Kitô giáo của Chúa Giêsu,

 
     Mary Agnes Kumar

ĐỒNG KÍNH CHUYỂN ĐẾN: 

Cardinal Pietro Parolin and Cardinal Timothy Dolan;  Bishops of Houston and Dallas, Texas, USA.
Other Leaders