3/15/23

UrgentMessages269

 

 

Message #269

Words from Jesus Christ,
King of All Nations

To Irma Griffin, “Irma of The Andes”
in Frisco, Texas, USA
on February 28, 2003, at 6:30 A.M.

(Jesus talks about His love for all His children and the importance of our listening to Him.)

“Love is all about mercy, forgiveness, and compassion.  Love as I love, with mercy, forgiveness, and compassion.  Be attentive, open your ears.” 

Irma explained to her typist that when she was in Tumbes, Peru earlier in her life, Jesus talked to her also about listening with the ears.  Irma at that time was staying near the seashore, and she heard Jesus tell her to go out to the beach.  Not knowing how she could open the gate, someone finally came and opened it for her.  She entered the beach and noticed one sea shell on the ground.  Jesus told her, “Pick it up. What do you see?”  Irma picked it up and answered, “I see a shell that’s in the shape of an ear.”  Jesus then spoke to her, “See, people have ears, but they don’t listen to Me.  I want to talk to them, guide their lives, but they don’t listen.”  Jesus said, “I want you to take this shell with you on your mission, and wherever you go, show them this shell and tell them I want them to listen to Me.”

Irma says, “Now, Jesus spoke again to me on this subject of listening, so that His children can love as He loves with mercy, forgiveness, and compassion, and be attentive to what He says, pondering on it.”


An Ambassador
for Christ
Irma Griffin
Typist
for God The Father,
Mary Agnes Kumar






 
 Lời Chúa Giêsu Kitô,
Vua của mọi dân tộc


cho bà Irma Griffin, “Irma of The Andes”
tại Frisco, Texas, USA 
vào ngày 28 / 2 / 2023, lúc 6:30 sáng.

(Chúa Giêsu nói về tình yêu thương của Ngài dành cho tất cả con cái của Ngài và tầm quan trọng của việc chúng ta lắng nghe Ngài.)

“Tình yêu bao gồm tất cả lòng thương xót, tha thứ và sự cảm thông. Hãy yêu như Cha yêu, yêu với lòng thương xót, yêu sẵn sàng tha thứ và yêu với sự thông cảm. Hãy mở tai ra, và hãy chú ý và lắng nghe.”

Irma giải thích cho người đánh máy của mình rằng trước đây khi cô ở Tumbes, Peru, Chúa Giêsu cũng nói với cô về việc lắng nghe bằng đôi tai. Irma lúc đó đang ở gần bờ biển, và cô  nghe Chúa Giêsu bảo cô hãy đi ra bãi biển. Không biết làm cách nào mà cô mở được cổng, cuối cùng cũng có người đến mở cho cô. Cô bước xuống bãi biển và nhận thấy một vỏ sò trên cát. Chúa Giêsu nói với cô, “Hãy nhặt nó lên và con thấy gì?” Irma nhặt nó lên và trả lời, “Con thấy đây là một cái vỏ sò hình vành tai.” 

Sau đó, Chúa Giêsu nói với cô ấy, “Này con, người ta có hai tai, nhưng họ không lắng nghe Ta. Ta muốn nói chuyện để hướng dẫn cuộc sống của họ, nhưng họ không chịu lắng nghe Ta. Ta muốn con mang theo chiếc vỏ sò này khi đi truyền giáo, và bất cứ nơi nào con đến, hãy cho họ xem chiếc vỏ này và nói với họ rằng Ta muốn họ lắng nghe Ta.”

Irma nói: “Giờ đây, Chúa Giêsu lại nói với tôi về chủ đề lắng nghe này, để con cái của Ngài có thể yêu thương như Ngài yêu thương với lòng thương xót, biết  tha thứ và có lòng trắc ẩn, đồng thời chú ý lắng nghe những gì Ngài nói mà suy gẫm.”




Một thụ khải
trong Đức Kitô
Tamara Glaser
Người đánh máy
cho Thiên Chúa Cha,
Mary Agnes Kumar