6/28/20

urgentmessage206

Message #206

Personal report from Margaret Durbin,
Messenger and Locutionist of God Our Heavenly Father,
King of All Nations, 


given to Mary Agnes Kumar of Frisco, Texas, USA,  
the Typist of Margaret Durbin of Evansville, Indiana, USA 
on June 25, 2020 around 8:00 p.m.


Margaret Durbin called me on June 25, 2020 around 8:00 p.m. and reported to me two unusual experiences she had there recently in the nursing home where she lives.  Margaret said that a couple of nights ago, which would put it on June 23, 2020, between 1:30 a.m. and 2:00 a.m. in the early morning hours, a tall man came into her room and stood in the doorway.  She saw that he was dressed all in white clothes from head to foot, even wearing white shoes, and made a striking picture to look at, all in white.  She thought he did not belong there, so she requested him to leave.  He obeyed her instructions, and without saying a word, he left.  
Then, two nights later, a lady dressed in green surgical clothes from head to foot entered Margaret’s room and did not say anything, but after a few minutes left without speaking a word.  God Our Heavenly Father then spoke to Margaret and told her that the tall man clothed in white a couple of nights before “was St. Michael the Archangel, looking in or you and paying his respects to you.”  And then, God The Father explained to Margaret that “the lady in green surgical clothes is the nurse who will accompany Jesus when He comes to take you into Heaven.” 
God The Father then told Margaret that Jesus decided He wanted to come for her when it is time for her to go home to Heaven, rather than Saint Catherine who had volunteered earlier to come for her.  God The Father then said that Jesus will be bringing a purple robe and a gold crown for Margaret to wear in her journey to Heaven.  He had spoken about the purple robe and gold crown on earlier occasions also.
These two experiences made a sound impact on Margaret, and so she requested that I, her typist, write it down and have it put on the blog for her.  God The Father further prepares Margaret Durbin for her journey back home to Heaven soon.  She is now 81 years old.  Praised be God The Father!


A Messenger
in Christ,
Margaret Durbin
Typist
for God The Father,
Mary Agnes Kumar






Thông Điệp # 206
 
Báo cáo cá nhân của Margaret Durbin, 

Sứ giả và người nghe được tiếng nói bên trong 
từ Thiên Chúa Cha chúng ta, Vua của Mọi Dân Tộc



gửi cho Mary Agnes Kumar ở Frisco, Texas, USA, 
người đánh máy cho Margaret Durbin ở Evansville, Indiana, USA, 
ngày 25/6/2020 khoảng 8 giờ tối.



Bà Margaret Durbin đã gọi cho tôi  ngày 25/6/2020 khoảng 8:00 tối và cho tôi biết hai trải nghiệm bất thường mà bà ấy đã trải qua trong viện dưỡng lão nơi bà đang sống. Margaret nói rằng từ 1:30 đến 2:00 rạng sáng ngày 23/6/2020, có một người đàn ông cao lớn bước vào phòng bà và đứng ở ngưỡng cửa. Bà thấy ông ấy mặc toàn trắng từ đầu đến chân, đôi giày cũng trắng và tạo ra một bức tranh rất ấn tượng, toàn màu trắng. Bà nghĩ vị này không thuộc chốn này nên bà yêu cầu rời đi. Vị này vâng lời biến đi, không nói một lời.
Hai đêm sau đó, lại có một phụ nữ mặc quần áo phẫu thuật màu xanh lá cây từ đầu đến chân bước vào phòng Margaret Margaret và không nói gì, nhưng sau vài phút rời đi mà không nói lời nào. Thiên Chúa Cha chúng ta sau đó đã nói cho Margaret biết người đàn ông cao lớn mặc đồ trắng vài hôm trước chính là Tổng Lãnh Thiên Thần Mica-e, đứng nhìn vào và tỏ lòng kính trọng đối với con. Còn người phụ nữ mặc quần áo phẫu thuật màu xanh lá cây chính là y tá sẽ đi cùng với Chúa Giêsu khi Ngài đến để đưa con lên Thiên đàng.
Thiên Chúa Cha sau đó nói với Margaret rằng Chúa Giêsu đã quyết định Ngài muốn đến với bà khi đến lúc bà được đưa về thiên đàng, thay vì Thánh Catherine, người đã tình nguyện trước đó sẽ đến đưa bà đi. Thiên Chúa Cha nói tiếp, Chúa Giêsu sẽ mang theo một vương miện bằng vàng và chiếc áo choàng màu tím cho Margaret mặc trong hành trình về Thiên đàng. Ngài cũng đã từng nói về chiếc áo choàng tím và vương miện bằng vàng này trong những lần trước đó.
Hai trải nghiệm này đã tạo ra một tác động âm thanh mạnh đến cho Margaret, và vì vậy bà ấy đã yêu cầu tôi, người đánh máy của bà, viết nó ra và đưa lên blog cho bà. Thiên Chúa Cha tiếp tục chuẩn bị Margaret Durbin cho chuyến hành trình được trở về Thiên đàng thật sớm. Bà Margaret hiện đã 81 tuổi. Ngợi khen  Thiên Chúa Cha!



Một thụ khải
trong Đức Kitô
Margaret Durbin
Người đánh máy
cho Thiên Chúa Cha,
Mary Agnes Kumar