1/14/24

Margaret Durbin's entrance into Heaven

 

Good News of Margaret Durbin's Entrance into Heaven on January 11, 2024

From:        Mary Agnes Kumar <preciousbloodhouston@yahoo.com>

Subject:    GOOD NEWS OF MARGARET DURBIN'S ENTRANCE INTO HEAVEN ON JANUARY 11, 2024

Date:         January 11, 2024 at 4:50:10 PM CST

TO:           Priest “Peter” Khoat Van Tran and Our Faithful in the True Arena of God The Father’s True New Time on Earth…

Greetings of joy and peace in the Names of Our Blessed Mother Mary and Her Divine Son Jesus.

As my daughter had been praying the prayers commanded by God Our Heavenly Father for more than a year, He graced her with the gift of “The Tongues of the True New Time.”  Through this gift, she converses with The Most Holy Trinity, Our Blessed Mother Mary, and the saints and angels in Heaven.  Today, Our Lord Jesus Christ informed my daughter that Margaret “Mosette” Durbin made it into Heaven today, January 11, 2024.  She is currently on the outskirts of Heaven and inside Heaven, according to Jesus, Who is with her and “always with her,” as He just now clarified with my daughter in my presence.

Priest Khoat, we thank you for the three Tridentine Latin Masses that you have said for Margaret “Mosette” Durbin at the request of Jesus.  We also thank other priests and everyone else who have prayed for her.  May she be of great assistance to all of us now during RENEW and EVANGELISM, as God The Father gets His True New Time off the ground on Earth.   God The Father certainly moved Margaret’s hand with a very legible and beautiful handwriting in the messages He gave to her for the True New Time since 2008.  God is truly with us.

With love for you, for The Christian Mind of Jesus, and for all of us in the True Arena of God The Father...  May His True Arena grow to include ALL His children on Earth, which is His Fervent Desire and Holy Will… He does not want to lose even one!  Alleluia.  Amen.

 
     Mary Agnes Kumar


Vietnamese Translation

Mrs. Mary Agnes Kumar, Secretary/Family Life Congress  (no time for website yet); 
● 8541 Howell Dr.;  Frisco, Texas 75034  -  USA
● Mobile Phone:  1-832-512-5668
● Email:  preciousbloodhouston@yahoo.com

Tin bà Margaret được đưa lên Thiên đàng

Kính gửi Linh mục Phêrô Khoát Văn Trần và các Tín hữu trong Đấu trường đích thực của Thiên Chúa Cha chúng ta thiết lập Thời Gian Mới Đích Thực  trên trái Đất…

Xin gửi lời chào niềm vui và bình an nhân danh Đức Mẹ Maria và Chúa Giêsu Thánh Tử của Người.

Hơn một năm nay, con gái tôi đã cầu nguyện theo Ý Thiên Chúa Cha chúng ta, nên Ngài đã ban cho nó món quà “Những Tiếng Nói của Thời Mới Đích Thực”. Qua món quà này, cô trò chuyện với Chúa Ba Ngôi Chí Thánh, Đức Mẹ Maria, Các Thánh và các Thiên Thần trên Thiên Đàng.

Hôm nay, Chúa Giêsu Kitô đã báo cho con gái tôi biết rằng Bà Margaret “Mosette” Durbin đã được lên Thiên Đàng ngày 11 tháng 1 năm 2024. Bà Margaret hiện đang ở cổng Thiên đàng và bên trong Thiên đàng, theo lời Chúa Giêsu, Đấng đang ở kề bên và “luôn ở bên Bà ấy”, như Ngài vừa nói rõ cho con gái tôi trước mặt tôi.

Thưa Linh mục Khoát, chúng con cám ơn Cha vì ba Thánh Lễ Latinh Tridentine mà Cha đã cử hành cho Margaret “Mosette” Durbin theo yêu cầu của Chúa Giêsu. Chúng tôi cũng cảm ơn các linh mục khác và tất cả những người khác đã cầu nguyện cho Bà Margaret. Xin Bà giúp đỡ tất cả chúng ta trong thời kỳ ĐỔI MỚI và TRUYỀN GIÁO, khi Thiên Chúa Cha bắt đầu Thời gian Mới Đích thực của Ngài trên Trái đất. Thiên Chúa Cha chắc chắn đã di chuyển bàn tay của Margaret bằng những nét chữ rất đẹp và dễ đọc trong những thông điệp Ngài gửi cho thế giới qua Bà trong Thời Mới Đích Thực kể từ năm 2008. Thiên Chúa thực sự ở cùng chúng ta.

Với tình yêu dành cho Quý vị, cho Tâm trí Kitô giáo của Chúa Giêsu, và cho tất cả chúng ta trong Đấu trường đích thực của Thiên Chúa Cha... Cầu mong Đấu trường đích thực của Ngài phát triển để bao gồm TấT Cả con cái của Ngài trên Trái đất, đó là Khát vọng nhiệt thành và Thánh ý của Ngài…Vì Ngài không muốn mất một ai dù chỉ một người!

Tạ ơn Cha! Alleluia. Amen.

 
     Mary Agnes Kumar